svētdiena, 2012. gada 5. februāris

Žetonvakars

Mācos profesionālās vidusskolas 4. kursā. Viss sākās visnotaļ mierīgi, mans kurss vispār ir tāds dziezgan mierīgs.. pats arī neesmu no tiem atvērtākajiem un atraktīvākajiem puišiem. Kā jau uz žetonvakaru - bija sabraukuši radi, utt. No sākuma viss notika kultūras nama zālē, pēc tam viss mans kurss ar radiem un sveicējiem devās uz īrētajām telpām atpūtas kompleksā, kur bija konferenču zāle, pirts, baseins, utt. Sākās ēšana, dejošana, dzeršana. Es jau vispār nekāds baigais dzērājs neesmu, reti ko vispār lietoju. Bet nu, kā ne kā mans žetonvakars, jāizklaidējas jau bija. Un, jā, man arī nav neviena meitene bijusi, biju viskautkā viskautko mēģinājis, bet nekas nekad nesanāca. Tā nu sagadījās, ka kursa biedrenei māsīca, kurai ir 24 gadi, bija ļoti atvērta, arī iedzērusi, sākām ar viņu tāpat pļāpāt.. pļāpājām, pļāpājām, līdz abi bijām palikuši pirtī. Nemaz nemanīju, kā viss sākās utt, bet nu jau skūpstījāmies ar viņu.. tad es teicu, ka kāds varētu mūs pamanīt, jo cilvēku ļoti daudz, kāds ietu uz pirti. Viņa piedāvāja iet uz savu auto.. es nespēju atteikt. Devāmies uz viņas auto.. tur bija maz vietas.. bet viņa nemaz nebremzēja lietas.. skūpstījāmies, glāstījām viens otru. Bija jūtams, ka viņa vēlas ko vairāk.. arī es, protams. Viņa glāstīja manu locekli, arī es nedaudz sabijies un kautrīgs mēģināju viņu apčamdīt.. viņas krūtis, kas bija diezgan maktenas, nu, man patika ļoti. Viņai mugurā bija kokteiļkleitiņa.. bija viegli tikt pie kājstarpes. Un to es arī mēģināju, juzdams, ka viņa to pati vēlas. Viņa glāstīja manu locekli.. tas bija piebriedis. Arī tagad atceroties, tas kļūst piebriedis. Viņa vilka mani sev burtiski vienkārši virsū.. biju viņai starp kājām.. manas bikses viņa jau bija paspējusi atraisīt vaļā. Likās, ka mans pulsējošais loceklis tūlīt izsprāgs ārā.  Laizīju viņas krūtis, kaklu, plecus.. visu. Viņa pavilka kleitiņu uz augšu, lika man novilkt zeķubikses un kurpes. Viss notika ātri. Bet man tas patika. Viņa iespieda manu galvu sev starp kājām, bija neērti, vietas ļoti maz, bet tas bija dievīgi.. izlaizīju viņas kājstarpīti. Mēs abi bijām gatavi, viņa pavilka mani uz sevis.. ilgi nedomājis es viņā iegāju, tas bija tik fantastiski. Tad viņa attapās un atgādināja par prezervatīvu.. man tas līdzi nebija, nebiju neko tādu domājis pat darīt. Taču viņa pavilka no priekšējā sēdekļa savu somiņu, izvilka prezervatīvu, es to uzvilku.. un nu viss varēja turpināties. Es viņu ieguvu.. viņa lika grūst aizvien stiprāk, ātrāk.. tas bija fantastiski. Viņa elsoja, es elsoju.. vienkārši neaprakstāmi. Un tad es beidzu. Viņa elsoja un smaidīja. Tad sakārtojāmies, vēlējos ar viņu skūpstīties, taču viņa teica, ka jāsteidzas iekšā, kāds būs jau pamanījis mūsu prombūtni. Devāmies iekšā.. mēģināju visu laik uturēties pie viņas, taču beigās viņa kaut kur nozuda. Neko neesmu par viņu dzirdējis, kursa biedrenei kauns tā baigi prasīt. Taču ceru, ka satikšu viņu..

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru