pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

Dievīgs anālais

Tas notika gulamistabā no rita mani pamodinaja draudzenes mutite, kas sukaja manu locekli. Tas bija dievigi. Teicu lai gulas poza 69, ko vinja ari izdarija viņas pizdinja bija jau slapja ar milestibas sulu ta bij tik salda. Es biju tik loti uzbuninajies ka nezinaju kur likties. Tad vinja man uzgerba prezervativu un apsedas jatnieces pozā es nebiju sava prata par mani valdija tikai mans loceklis. Vinja lekaja loti atri un tas bij dievigi. Tad es beidzu. Muskuli man visi sastingusi. Vinja man nogerba prezervativu un man pekšni iesavas galva doma kapec gan man vinju neizdrazt pakala? Pajautaju vai nau nekas preti? Teica ka ar grib izmeginat. Notupas suniski un es panemu prezeŗvativu kurš bij pilns ar manu spermu izleju to sev plausta un iesmereju vinjas sexigo anusu. Izvertu prezervativu otradi un uzgerbu uz 2 pirkstiem un lenam ieslidinaju to vinai pakala vina no uzbudinajuma jau pat vai kliedza. Tad papletu vinas dibenvaigus cik vien vareju un lenam ieslidinaju tur savu locekli tas bij super tik sauri un atri beidzu. The end.

1 komentārs: