pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

Neiekarojamā

Es esmu drusku kautrīga tāpēc es visus kas man pievērš uzmanību un grib ko vairāk par draudzību tiek ignorēti. Tā visu laiku, nevienam nesanāk pat mani noskūpstīt. Bet sirds dziļumos es to ļoti kāroju, lai mani kāds noskūpsta un samīļo. Tas notika pirms gada vasarā, draudzenes dzimšanas dienā. Vakarā, kad visi sanāca un bija jau jautrs prāts, tad sākās visādas jautrības! Visi tupējām aplītī un nejauši jutu, ka kāda roka sāk līst zem mana topiņa. Tas bija patīkami un reizē negaidīti, pār mani pārskrēja trīsas. Tas bija Dāvis, man viņš ļoti patika, bet neizrādīju. Es neļāvu viņam turpināt iesākto un strauji piecēlos, bet sanāca vēl stulbāk. Man bija īsi svērciņi un ceļoties augšā Dāvim pavērās skaists skats...
Es izgāju laukā un apsēdos, lai mani neviens neredzētu. Dāvis man sekoja un bija neatlaidīgs. Viņš apsēdās man blakus un tā mēs ilgi sēdējām kamēr Dāvis savu roku uzlika uz manas kājas. Viņa roka slīdēja aukstāk un augstāk līdz sasniedza svārciņus. Tad viņš mani iesēdināja sev klēpī, seju pret seju un es jutos drošībā un ļāvu Dāvim palīst zem svārciņiem. Dāvim bija lielas un spēcīgas rokas, kas vijās ap manu dupsi. Tad viņš sāka skūpstīt manu kaklu un ar rokām līst manās biksītēs. es jutu ka viņa loceklis piebriest lielāks un lielāks un laužas ārā no biksēm. Dāvja viena roka jau atradās zem topiņa un sāka spaidīt manas krūtis kuras man likās ir palikušas vēl lielākas. Bet otra roka masēja manu kājstarpi kura bija jau mikla. Viņš mani skūpstīja bez pārtraukuma un man tas patika.
Un tad es viņu noskūpstīju un šis skūpsts bija brīnišķīgs. Viņš tik ātri barbojās, ka es nepamanīju ka viņa piebriedušais loceklis ir jau arā no biksēm. Es teicu ka nebūtu TO darī tik tuvu pārējiem, ka kāds nepamana. Mēs piecēlāmies un aizgājām uz pirtinju. Pirtinjas priekshnamiņā bija dīvāns un tur arī Dāvis mani ieguva.
Viņš bija maigs un mīļš. Viņa rokas apvijās ap manu kailo ķermeni un noguldīja dīvānā, un maigi sāka ņurcīt un skūpstīt manas krūtis. Dāvis pievilka mani sev tuvāk un lēnām iegāja manī. Viņa loceklis bija stingrs un silts. Mani pārņēma trīsas. Viņa kustības paātrinājās un kļuva spēcīgākas un stiprākas es no baudas iekliedzos, elsoju arvien stiprāk un ātrāk un tad izdvesu kliedzienu un mani pārņēma baudas vilnis, tas laikam bija Orgasms.

Dāvis vēl aizvien lēni kustējās un tad atkal sāka mani skūpstīt. Tas bija fantastiski un neaizmirstami. Pirmais puisis, kas mani iekaroja. Mana pirmā reize!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru