pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

Labi

Slimoju...Dienā pie manis atnāk mans draugs.Samīļo.Noskūpsta.
Kā jau slimniece, guļu zem segas.mugurā tikai krekls un biksītes.Ielaižu draugu sev blakus.[aizkari aizvilkti, istabā samērā tumšs.]
Laikam mazliet iemigu, bet pamodos no tā ka sajutu savā petenītē pirkstiņu..vienu...tad divus...un pirkstiņi darbojās cītīgi.
Es no baudas ievaidējos.Draugs uzspieda man uz lūpām ciešu skūpstu un neļāva bilst ne vārdiņu.Es aizvēru acis un vienkārši ļāvos.Viens pirkstiņš ibrauca dupsītī, otrs turpināja darboties pa petenīti.Tad tam pievienojās lūpas,mēlīte...sajutu silto mēlīti iesprucamies tur iekšā...Baudā iekliedzos.
Vienu roku iebāzu viņa biksēs un satvēru locekli, kurš jau bij uzbriedis liels un stingrs...Lēnām braukāju ar roku pa viņu.Viņš palika vēl lielāks un cietāks.Piecēlos sēdus, paņēmu no blakus esošā galda šalli un sasēju sava drauga rokas.
Pieliecos pie locekļa un ar mēlīti visā garumā nolaizīju.tad iebāzu mutītē un sāku sūkāt.Ar rokām masēju oliņas.Aizbāžu mēlīti aiz priekšādiņas.saspiežu locekļa galviņu ar lūpām...draugs no uzbudinājuma elso un vaid.
Kādas 10 minūtes padarbojusies atsienu viņa rokas.Tās uzreiz sāk glāstīt manas krūtis.Dupsīti.Iebrauc ar pirkstiņiem petenītē.
Mazliet pasūkāju viņa krūšu galiņu.kamēr paliek tāds stingrāks.
Tad negaidīti ātri uzsēžos uz locekļa un ritmiski sāku kustēties.Draugs no pārsteiguma saraujas un ievaidas...Uzsit pāris pliķus pa dibentiņu.
Apgriežamies otrādi(nu viņš ir augšā) un tad ļaujos baudai.Viņš aizvien ātrāk iekšā, ārā......es no baudas vaidu...Sejā sitas karstums....Sasniedzu baudas virsotni,neilgi pēc tam arī viņš...
Elsojam guļot blakus un lidinoties kaut kur sapņos.Laimīga aizveru acis un iemiegu.
Pamostos pec kada laiciņa ar skaļu vaidu...Jūtu ka manā dupsītī spiežas kautkas liels un mani gribošs.Pirmajās sekundēs nesaprotu kas notiek.Drauga rokas masē manas krūtis, kamēr viņa loceklis arvien dziļāk un ātrāk laužas manī...Sāpes ir nežēlīgas, bet pēc kādas minūtes jau mazinās un sajūtu, ka man tas sāk patikt.Sāku darboties līdzi un gūt baudu...Aizveru acis un baudā elsoju.Rodas vēlme lai man iebāž arī priekšā.Draugs iebāž vienu pirkstu.Pa maz.Iebāž otru.Jau labāk...gribas dziļāk,spēcīgāk.Pa rokai gadās garenas formas Priekšmets un tas uzreiz tiek iestumts manī...Ievaidos un sasniedzu orgasmu...
Pēc tam bez spēka guļam blakus un jūtamies tik laimīgi.[Ā, gribas paslimot biežāk.]

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru