pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

Pudeles griešana

tātad ar draudzeni bija plānots iet uz klubu
bet sakuma mums bija doma satikties ar diviem čališiem un iedzert
labi runats,darit satikamies aizgajam uz viņu dzivokli
taa runajot un dzerot
viņi piedavaja uzspelet kadu speli es tada labi mana draudzene ari piekrita
bija uzreiz jau saprotams par ko viņi doma un ko viņi grib
lai ari es nenoliegšu ka pati biju nogribējusies un gribēju sajust brutālu seksu
labi
tatad sppele bija uz to izdarit vēlešanas uz ko pagriežas pudele
labi draudzene mani izģerba lidz biksītem,es viņu arī
un čaļi jau bija ari pliki lidz biksitem :D
nu vot
pagriezas pudele uz manu draudzeni,tas chalis pateica savam draugam aizej uz istabu un 5 minutes darat kko
viņi aizgaja un labi man jau normals dullums galvā un vnk tas čalitis kas man apsedas blakus man jau ļoti iepatikas no pirma acu skatiena un viņs man apsēdas blakus un saka mani skupstit glāstit manas krūtis sūkt tās tad viņs man novilka biksites un samiļoja mani,tad sāka man glāstit vēderu un tad beidzot tika līdz manai skūtajai pežiņai vnk tadas sājutas
tad viņa draugs iznaca ara uzklajam gultu un itkā gajam gulēt tad es sāku viņam sūkat viņs paņēma mani un piecēla un atkal noskupstīja tad viņš sāku masēt manu pežiņu un tad viņš ielika taja pirkstus es nevaru es vnk biju traka pec viņa gribeju sajust kko lielu tad viņs beidzot iebaza savu draudziņu es smagi elsoju visu muguru viņam noskrāpeju tad viņs man matus rāva vnk dievīgas izjūtas un tad tuvojas kulminacija un viņs beidz man uz vēdera un tad noskupstija bet ap 6 rīta aizgaju pamodināju savu draudzeni un devāmies prom protams uz nekadu klubu nesanaca aiziet un braucām majas tā luk nakts bija dieviga

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru