svētdiena, 2012. gada 5. februāris

Draudzene ar ko izšķīros.

Kādu laiku apakaļ, man bijan draudzene kuru sauca Krista. Mežonīgākā meitene manā dzīve, drāzāmies visur kur vien bija iespējams, gultā, uz galda, pielikamajā, virtuvē visur kur vien bija vai rak par 1x1 m plāša vieta. Tā bija nenogurdināmākā pīzda kurā biju bijis, viņa darija visu, es protams tā pat. Nekautrējāmies izmantot pat sadzīves priekšmetus, viņa mani draza ar strapon es viņu ar gurķi. Sajūtas neaprakstāmas drāzāmies dienu un nakti pirms un pēc darba. Viņa man sūkāja es viņai laiziju, drāzu no visām debespusēm. Bet stāsts būs par pirmo reizi ar viņu. Satikamies mēs klubā, dejojam pieskārāmies viens otram, ka jau parasti. Bet viņa ipāsī nekautrējās runāt par savu seksuālo pieredzi, man tas liekās ļoti aizraujoši un es gribēju piedalīties šajās seksuāqlajās izvirtibās tadēļ neilgi pirms 2 devāmies pie manis uz mājām. Sākumā viss diezgan zolīdi priekšpēle ar izģērbšanos, mazliet klēpja dejas un aiziet. Iepriekšejās meietenes nekad nebija tik atvertas un neko tamlīdzīgu nebija darijušas tadēļ man bija liels pārsteigums ka kaut kas tāds notiek. Pēksņi viņa man ieleca klēpī, paņēma manu daiktu un iebāza manu daiktu sevī, neķītri bet seksīgi. Viņa mani apmierināja, knieba man krūšgalos, es viņu skupstiju un kniebu viņai arī viņa saka mani ritīgi drāst, tomēr krēsls nebija tā īsti ērtākā vieta, iegūlāmies dīvānā un prieki vreja sakties, viņa vairsmani nedrāza bet paņēma manu daiktu savā mutē, biju ekstāzē, nezinaju ko darīt pieturējos pie viņas pleca, tad viņa apgūlās sunīša pozā un darbs bija jāsāk man. Lieki laiku netērējot to arī dariju, viņas peža sķīet bija kļuvusi aizvien lielāka, un tajā jau bez problēmām varēja iebāst savu locekli plus pirkstu. Tā nu mes paris minutes tā turpinājām tomēr nebija gana. Viņa aizgāja pēc somas un paņēma prezervativu un uzvilka man, nogulās atkal sunīša pozā un paņēma manu locekli, kādu brītiņu berzēja lidz tas paliek pavisam ciets. Tad pēkšņi viņā to iebāza savā pakaļā, sākuma diezgan sapigi un cieši, tomēr tas ātri atbrīvojās. Jutos kā paradizee, un nebija vairs ilgi jagaida kulminācija. Bet viņai nebija gana un mēs turpinājām. Un tā visu nakti.

1 komentārs: