pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

Zaudēju nevainību ar citu, lai būtu kopā ar bijušo

Biju kopā ar draugu gandrīz 5 mēnešus. Man ir 18 gadi, draugam 20, neesmu pārgulējusi, taču draugs vienmēr teica, ka viņam ir savas vajadzības, utt. Neko jau neuzspieda, tikai gaidīja, kad tas beidzot notiks. Ta tos 5 mēnešus es tā arī ar viņu nepārgulēju, nejutos gatava, baidījos. Viņš mani pameta, teica, ka mīl mani, bet nespēj vairs tā bez seksa. Taču es viņu ļoti mīlu, teicu, ka esmu gatav pārgulēt, būsim kopā, beidzot viss būs ok. Taču viņš atteicās, es nopratu to, ka viņš domā, ka laikam tāpat viņam neatdošos, jo esmu nevainīga. Kādā ballītē pārgulēju ar vienu džeku, darīju to tikai tāpēc, lai vairs nebūtu nevainīga, varētu būt kopā ar savu puisi. Puisis ar kuru pārgulēju bija ļoti neuzmanīgs, ass, pirmā reize bija ļoti sāpīga, taču biju gatava darīt visu, lai būtu kopā ar savu bijušo. Tad es mēģināju savu bijušo atkal pierunāt būt ar mani kopā, pateicu, ka neesmu vairs nevainīga, viņš pateica, ka esmu vienkārši tizlene, mani tādu viņam nevajag. Taču viņš nesaprot, ka to darīju viņa dēļ. Beigās viņš piekrita, ka pārgulēs ar mani, domāju, ka tad būsim kopā, taču viņš ar mani pārgulēja, un tad pateica, ka esmu vienkārši nožēlojama, palikusi kā mazgadīga mauķele. Nezinu, ko iesākt, man kauns par sevi, bet, ja nebūtu to izdarījusi, viņš tāpat a rmani nebūtu kopā, un tagad es vēl būtu nevainīga.

4 komentāri:

  1. Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.

    AtbildētDzēst
  2. Jaa tu esi tizlene :D paaudzies beerninj !!!!

    AtbildētDzēst
  3. nevajadzeja tev ta darit jo neviens vecis nav ta verts. es ar biju nevainiga pirms iepazinos ar savu draugu vins gaidija veselu gadu pirms pargulejam un mes jau esam 6gadus kopa.

    AtbildētDzēst