pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

Sieviete, kurai patīk, ka viņu kārtīgi drāž

Laukā līst un ir auksti, bet es viena mājās sēžu un nezinu ko lai dara. Iekšā urd kaut kāds nemiers. Es vēlos vīrieti, tik ļoti, ka man pat nav vairs svarīgi, kuru. Galvenais, lai viņam būtu liels dzimumloceklis, kas varētu mani kārtīgi izdrāst. Tur kur es īrēju dzīvoklīti man kaimiņos dzīvo piemērots kanditāds, bet viņš ir precējies, vismaz viņam ir laulības gredzens. Diez ko uzticams viņš nav,jo katru reizi, kad izeju laukā no savas treptelpas viņš pa logu pavada mani ar skatienu. Es jau nesaku neko sliktu, jo saprotu, ka esmu sasodīti seksīga. Man ir blondi mati, zilas acis un seksīga mute, lielas krūtis, tvirts apaļš dibentiņš un tievs viduklis, garas kājas. Vārdu sakot esmu tieši tāda, kuru jebkurš vīrietis vēlētos izpist. Un man tas patīk, man bieži mainās partneri, man pat patīk ka vairāki mani drāž, tā ir neaprakstāma sajūta, ka jūti, ka visos tavos caurumos ir liels ciets loceklis, kas intensīvi kustas tavā miesā. Bat tas tā.

Es zināju ka kaimiņš ir mājās, jo pie viņa skanēja skaļa mūzika, tātad viņam ir brīvs. Viņu sieva bija aizgājusi uz darbu. Es uzģērbu plānu halātiņu zem kura man nebija nekas. Uzāvu aukstpapēžu zandalas un gāju pakaļ "cukuram".


Viņš atvēra nekavējoties. Vīņa skatiens lēnām ceļoja pa manu augumu, apstājoties pie maniem krūšu galiņiem, kas no uzbudinājuma un gaidas bija uzbrieduši.

Es redzēju ka viņam šortu priekšā paceļas uzkalns un man jau siekalas satecēja pilna mute. Es atnācu cukuram paķaļ, es viņam saku, bet tas pat nepaskatās uz manu seju bet tikai blenž uz maniem pupiem.

Es viņam vairs pat netraucēju, jo jūtu, ka viņš ir nogribējies tāpat kā es. Es nemanot atsienu aukliņu kas halātu saturēja un viņa skatienam paveras viss mans augumiņš. Es piegāju pie viņa un sāku viņu skūpstīt, viņš bija ļoti nedroš, laikam domāja par savu sievu, bet kad mana roka tika viņa biksēs viņš pārvētās. Viņa rokas klejoja visur, pie manām krūtīm līdz manai pakaļai. Mūsu mēles cīnījās kaut kādā kaujā, kas bija vienkārši satriecoši, bet es gribēju vairāk. Viņa bikses noslīdēja nost un es pietupjoties paņēmu viņa locekli mutē. Tas prekš manis bija kā konfekte, es to sūkāju vispirms lēnām to izbaudot, tad uzsākot patīkamu tempu.


Kaimiņš stenēja un vaidēja no baudas. Viņš strauji uzrāva mani augšā un atspiedis mani pret sienu stāvus ielauzās manā petenītē, kas jau bija gatava un sulīgi griboša. Es iekliedzos tikai no laimes, jo viņš mani sāka ar dziļām vienmērīgām kustībām drāst. Tas bija kaifīgi, es gribēju vēl un vēl. Es skrāpēju viņa muguru, bet viņam par to bija nospļauties. Viņš mani ar mežonīga naida un baudas rezūltāta apgrieza mani nolieca un spraucās manā anālajā atverē, tas bija sāpīgi, bet man tā pat kā viņam bija nospļauties par to. es gribēju lai mani izdrāž, jo tikai šādi es gūstu baudu. Un tad man gāja vaļa. es vaidēju un kliedzu, kamēr arī viņš izdarot pēdējos grūdienus manā dupsītī beidza. Tā mēs apskāvušies nostāvējām dažas minūtes un tikai tad viņš pateica, ka cukura viņam neesot.

4 komentāri:

  1. nu re kā
    iedevi un cukuru nedabūji
    vajdeja viņu uz veikalu dzīt

    AtbildētDzēst
  2. normāli, nu baigais kaimiņš, pat cukurs mājās nav :D :D :D

    AtbildētDzēst
  3. Tu esi burvigi jauka kaiminiene...

    AtbildētDzēst
  4. Forša kaimiņiene tu esi,bet viņam vel jamacas

    AtbildētDzēst