svētdiena, 2012. gada 5. februāris

Aizliegts

Esmu 19 gadus veca, man patīk sekss, bet neesmu tada, kas to dara ar kuru katru. Pagajuso nedel pie draugiem bija tusinsh. Man puisha nav, tur ari nepaspeju nevienu nocopet, bet alkohols darija savu un gribejas nedaudz padraiskoties. Gulejam gulta vairaki cilveki, ka jau ballite, kur nu kurai gul, kads uz gridas, kadam pagadas ta laime tikt gulta utt. Nu jaa un es guleeju gultaa, pie viena saana bija draudzene ar savu chali, pie otra saana draudzenes chalja dzheks. Neviens tur ta nemicijas, jo neesam ta radushi visu acu prieksha micities un taa. Arii es to chali, kas man blakus guleja nezinaju, zinaju tikai to, ka vinam ir draudzene, kura majas aizbrauca atrak. Guleju pret vinu ar muguru. Piespiedos vinam cieshak, it ka auksti nebija, bet ja nu vinsh iebilstu kaut ko es teiktu ka man ir auksti. Vins guleeja, skali elpoja, snaaca, zinaaju ka vinsh gulj. Pieklaavu dibentinu vinam ciesaak. Nedaudz ar roku pastriikeeju locekli. Tas bija paciets. Es nespeju savaldities, taja bridi laikam paliku nevaldama. Klusinaam un leeniiteem novilku no dibena nost savas bikses, apaksbikses. Vinam attaisiju biksu progu. Vins turpinaaja tapat guleet, ganjau ari bija diezgan iedzeris. Labi vien ir. Novilku tatad bikses, vinam biksu prieksa bija vala, kraans jau slejas ara, piebiidiju dupsiiti klaat tam, kustinaaju to taa, ka tas riiveejas gar mani. Mana draudzene ar savu chali arii guleeja, tatad neko nepamanija. Meginaju visu pec iespejas nemanamak un klusak. Iebaazu to sev starp kajam, pakairinaju pizdinu. Biju mitra, gribeju lai ivns mani izdraz, bet vins guleja. Meginaju to sevii iebazt, bakstiiju to gar savu pezinu. Un vins peksni pamodas. Vins nesaprata kas notiek. Man bija tads kauns, bet es butu atrunajusies ar to, ka esmu galiga pali un nesaprotu ko daru. Vins vienkarsi teica - watafak. Tad bija klusums, es neko neteicu, izlikos, ka gulu. Bet vins peksni saka turpinat, nu ja, jo krans vinam jau staveja, gribeja aju atbrivoties no spermas. Vis mani pierava sev klat, un iebaza to mani, tas bija tas ko gaidiju, aleluja. Tad es teicu, lai klusak, jo draudzene blakus un vel parejie istaba, vins teica vienu vardu kas sakas ar P.... Tad es arii nodomaju ,ka man ir vienalga. Ta vins mani izdraza, man bija labi, aizgajam gulet. No rita vins jau vairs nebija. Vina draudzene to bija uzzinajusi, kads istaba bija redzejis. Bet man isteniba vienalga. Dabuju to ko gribeju.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru