svētdiena, 2012. gada 5. februāris

Slikta, sapiga pieredze

Man ir gadijusies slikta, sapiga pieredze. Man vispar saja zina ir biezi neveicies. Viss jau sakas ar pirmo reizi, kad calis nejedza, kura cauruma jabaz un vienkarsi savu mantu bakstija gar kaju un vel nezin kur. Bet tiesam slikta, sapiga pieredze man bija apmeram pavasara beigas, vasaras sakuma. Biju satikusi kadu virieti, biju nolemusi vinam atdoties un pielaist vinu sev tuvak, ielaist sevi. Man jau ta bija slikta pieredze visa taja, bet sis virietis nu gan padarija to vel trakaku. Viss no sakuma bija ok, vins man palaizija, agrak nekad nebiju sukajusi bet vins man paludza lai nedaudz pasukaju, lai iestajas pilniga erekcija. Pasukaju vinam, nebija nemaz tik traki, tad vins vel palaizija man, palaizija man krutis, un tad jau saka nemties gar manu kajstarpi ar savu locekli. Meginaja to iedabut ieksa, tas bija loti liels, resns. Nevareju vien sagaidit, ka tas iebrauks manii lidz pasam galam. Ilgi bija jagaida, vins tur kaut ko cakarejas, tacu tad iegaja mani, aizvien stiprak un atrak draza mani. un tad peksni sajutu nerealas sapes. Kliedzu ka traka un meginaju vinu aizspert, jo sapes tiesam bija trakas. Vins lielaja grudiena momenta netisam (varbut ari tisam nezinu) iedzina savu locekli mana analaja atvere..... tur agrak nekas tads nebija bijis cik atceros, arprats, kadas tas bija sapes! Vins gan atvainojas un ta bet tas sapes bija vienkarsi drausmigas, nakamas dienas man bija lielas problemas, loti sapeja. Bet taja nakti vins mani izdraza un tad aizgaja. Vairs ar vinu netikos. Un vispar man tagad ir bail, ka kads vel ta neizdara tisam vai netisam vienalga. Negribu neko sava pakala man nepatik.

5 komentāri:

  1. ta nu gan nabadziite taa tev vajadzeeja HA HA :D:D

    AtbildētDzēst
  2. nav ko pisties ar visiem pec kartas...

    AtbildētDzēst
  3. Tev vienkarsi vajag puisi,kas zin ko dara,nevis pipele ir,bet smadzenes nav,nezin kur jabaz sava desa ...
    Druaks :D

    AtbildētDzēst
  4. jā,zinu tas ir sāpīgi,pēc tam normāli apsēsties nevar kādas 2 dienas....sāp viss...

    AtbildētDzēst
  5. vajadzeja tevu dupsi kartigi izdrzt

    AtbildētDzēst