otrdiena, 2012. gada 7. februāris

Mūsu pirmā reize

Tātad abi pastāstīsim par mūsu pirmo reizi, mums tolaik abiem bija 16 gadi, bijām bijuši kopā kādus 6 - 7 mēnešus, abi nevainīgi. Aprakstīsim pirmo reizi no abu skata punkta.

Viņa man ļoti patika, vispār viņa bija mana pirmā meitene. Viņai atlika tikai pasmaidīt, lai mana diena uzlabotos pa visiem 100 grādiem. Kā jau normāls džeks sapņoju par to, kā pārgulēšu ar viņu, zināju, ka viņa ir nevainīga, tas man likās ļoti labi, jo tātad viņai nebija nekāda iepriekšējā pieredze, viņa pat nenojaustu, ja arī es galīgi nočakarētos un tā, viņai nebūtu ar ko salīdzināt. Taču tas man arī uzlika atbildības sajūtu, jo tā būtu bijusi ne tikai mana pirmā reize, bet arī viņas pirmā reize. Biju dzirdējis, ka meitenēm tā var būt pat ļoti sāpīga un var samaitāt priekštatu par seksu kā tādu. Nekad tā arī viņai neuzdrošinājos jautāt, vai viņa to grib. Taču viņa to, protams, bija nojautusi un arī gribēja, tādēļ viendien man skypā uzrakstīja, ka, ja kko vēlos, lai droši saku. Un es jau sapratu, par ko ir runa. Pateicu, ka vēlos. Bija februāra vidus, braucu kārtējo reizi pie viņas. Māte viņai mājās parasti bija pēc 19.00, līdz tam mīcījāmies pa gultu, smējāmies, skūpstījāmies. Es beidzot saņēmos un pateicu, ka to vēlos. Viņa atbildēja, ka viņa arī. Tad abi maigojāmies tālāk. Tad viņa prasīja, vai man ir prezervatīvs, attapos, ka nav (es stulbenis). Cēlāmies augšā, skrēju uz veikalu pakaļ prezervatīviem. Laika mums daudz nebija, drīz mājās bija jābūt viņas mātei. Atnācu atpakaļ, viņa par mani smējās. Sākām maigoties tālāk, parasti viņa bija atbrīvota, taču šoreiz diezgan saspringta. Drēbes jau bija nost, biju satraucies, draudziņš likās, ka uzsprāgs. Nevarēju uzvilkt prezervatīvu, viņa man to palīdzēja uzvilkt. Prezervatīvs bija virsū, nu viss varēja sākties. Mēģināju to dabūt viņā iekšā, viņa bija ļoti saspringta. Tad dabūju, taisīju lēnas kustības, taču biju tā nogribējies, ka vienkārši gribējās spēcīgi un traki viņu paņemt. Bet arī man pašam nedaudz sākumā sāpēja. Taču sajūtas bija neaprakstāmas, beigās viņa vairs nebija tik saspringta, būt viņā likās tik maigi, silti. Nobeidzu ātri, biju noguris. Un tieši tad atskanēja zvans pie durvīm. Mums bija jāsteidzas un jāsaģērbjas, draudzene vēl uztraucās, vai prezervatīvam viss ok, vai nav pārplīsis, utt. Viss bija ok. Tad ielaidām viņas māti iekšā, pašiem bija neērti, jo tikko tieši bijām pārgulējuši.


Viņš man nebija pirmais puisis, taču viņš man bija pirmais puisis, ar kuru likās, ka viss ir daudz nopietnāk, ar viņu biju gatava un gribēju pārgulēt. Man viņš ļoti patika, likās, ka visu laiku esmu kā pa mākoņiem, pat māte man to teica. Vienmēr, kad biju kopā ar viņu, jutu, ka viņš grib kaut ko vairāk, bet kautrējas prasīt, arī es gribēju. Par to parunājām ar viņu. Esmu šādā ziņā ļoti atvērta, patīk izrunāt visu. 15. februārī viņš brauca atkal pie manis, ļoti to gaidīju, kārtīgi sapucējos, iepūtu nedaudz smaržas, jo viņam ļoti tās patika. Mamma bija darbā, tādēļ visu dienu varējām pie manis pavadīt divatā. Es jau biju iedomājusies un paredzējusi, ka šoreiz zaudēsim savu nevainību. Tas, ka viņš bija nevainīgs man no vienas puses patika, no otras nepatika. Patika, jo viņam tātad nebija ar ko salīdzināt. Nepatika, jo viņam nebija nekādas tādas pieredzes, taču man bija bail no pirmās reizes, jo meitenēm varot ļoti sāpēt, būt asiņošana, u. tml. Likās, ka viņš varbūt nemācēs saudzīgi, taču es to vēlējos. Vandījāmies pa gultu, kutinājām viens otru, kaitinājām ar visādām stulbībām. Tad jau sākām skūpstīties, pēkšņi viņš paprasīja, vai es to vēlos. Tas bija kā belziens pa galvu, bet es to gribēju, atbildēju, ka jā. Skūpstījāmies tālāk, glāstījām viens otru, bet nu jau man bija baiļu sajūta, ne pārāk liela, bet jutu, ka saspringstu, lai gan tik ļoti nemaz nebaidījos. Viņš visu mēģināja diezgan strauji, es būtu vēlējusies visu nedaudz lēnāk. Tad attapos un prasīju, via viņam vispār ir prezervatīvi, un tie viņam nebija. Es teicu, ka bez prezervatīva nekas nenotiks, viņš skrēja uz veikalu, bija tiešām jāskrien, jo drīz jau bija jāpārrodas manai mammai no darba. Es nežēlīgi smējos stāvēdama pie loga un skatīdamās, kā viņš kā muļķītis tā steidzas, tuvākais veikals bija ciet, bija jāskrien uz tālāko. Tad viņš pārelsies atskrēja atpakaļ, es nespēju valdīt smieklus. Tad turpinājām iesākto, jo laika nebija daudz. Skūpstījāmies, glāstījām viens otru, bet viņš, protams, steidzās, es nepaspēju atraisīties. Viņš nevarēja uzvilkt prezervatīvu, uzvilku to viņam, viņa loceklis bija pilnībā uzbriedis, tik resns. Kad viņš to mēģināja ar pirmajām reizēm ievadīt, likās, ka tas ir bezjēdzīgi, jo tas bija tik piebriedis. Un tad pēkšņi viņš to manī iegrūda, tās bija TĀDAS sāpes, likās, ka aizsperšu viņu līdz pasaules otram galam, pirmie grūdieni TĀ sāpēja, man bija šoka moments. Bet tad es sapratu, ka esmu pārāk saspringta, jāmēģina atbrīvoties. Tas viss likās TIK ilgi, pašās beigās jau nesāpēja vairs tā. Viņš nobeidza, pārguris pieglaudās man. Baidījos, ka viss palags būs asinīs, bet nebija, viss bija ok. Tad es uztraucos par prezervatīvu, vai tas nav pārplīsis, vispār visu laiku man bija tā doma un nedeva mieru, taču ar to viss bija ok. Tad mums bija ļoti aši jāceļās, jāģerbjās, jāsakārto savandītā gulta, jo mamma bija atgriezusies mājās, savādāk kaut ko pamanītu, būtu neērti. Neskatoties uz pirmo reizi, kas man bija nežēlīgi sāpīga, no pārējām reizēm nebaidījos, zināju, ka ar katru reizi būs arvien labāk, un tā arī bija. :)


Tagad esam kopā jau 4 gadus, mūsu attiecībās, kā arī seksuālajā dzīvē viss ir ideāli, vienmēr izdomājam ko jaunu un interesantu. :))



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru