pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

Tā arī viens pats raustīju krānu pie gultas

Nekad nebūtu domājis, ka kam tātad piekritīšu. Vienmēr, kad likās, ka draudzene joka pēc ieminās par tādu ideju, ka grib pārgulēt ar diviem džekiem reizē, tā kā grupņikā, es domāju, ka viņa ākstās un neko tādu negribēju. Taču viņa aizvien vairāk kko tādu pieminēja. Nu es joka pēc vienreiz pateicu - kaut vai, tikai lai pēctam mums viss būtu ok, un tā būs vienīgā reize. Domāju, ka viņa to visu joka pēc dīz, taču nepagāja ne dažas dienas, kad viņa ar sludinājuma palīdzību bija atradusi trešo personu, man bija sava veida šoks. Bet nu, domāju - kaut vai, izdarīs to un miers. Mums parasti ir sekss 2 - 3 x nedēļa, liekas, ka viss ok, draudzene nav sūdzējusies ne par ko. Pienāca 6dienas vakars, ieradās tas vīrietis. Ēdām kopā vakariņas, dzērām Martini, jā, bez alkohola nezvai es vispār kam tādam atraisītos. Draudzene gan izturējās ļoti brīvi, pat pārāk brīvi. Domāju - vienalga, neļaušu tam čalim tāpat neko īpaši darīt, pats pārsvarā apmierināšu savu draudzeni, un pie manas pakaļas es viņu nelaidīšu, viņa pakaļai tuvumā ar neiešu. Nu labi, viss sākās, skūpstījos ar draudzeni, taču viņa čukstēja, ka jāņem bariņā taču arī trešais, lai nejūtas lieks un par velti atnācis. Viņa skūpstījās ar viņu, viņš jau sāka čamdīt viņas labumus, likās, ka es vnk uzsprāgšu. Bet nevarēju iejaukties, draudzene būtu nikna, ka izjaucu vakaru. Tā jau nonācām līdz gultai, berzēju rokā savu mantību, es gribēju drāzt savu draudzeni, bet viņa tik teica, lai pagaidu, lai pagaidu.. Tas čalis sāka viņu drāzt, viņa kunkstēja kā traka, ne tā, kā ar mani parasti. Manī bija tāds niknums,  tāda skaudība. Viņi vnk tur drāzās, bet es kā muļķis stāvēju pie gultas un berzēju savu dzindzeli rokā. Tad es izdomāju, ka pašam kaut kā jaiefiltrējas tur, bet viņiem jau starpā nevarēja tikt, draudzene sūkāja viņa krānu, uz manu pat acis nemeta. Beigās šie vienkārši atgūlās, un taisījās iet gulēt, es draudzenei teicu - un kā tad ar mani? Viņa atbildēja, ka ir nogurusi, pats vainīgs, ka nepiedalījos. BET ES TAČU GAIDĪJU SAVU KĀRTU VISI LAIKU PIE GULTAS RAUSTĪDAMS SAVU KRĀNU. Nu neko, kopš tās reizes ar draudzeni sekss mums ir mazāk, viņa sākusi iet pa klubiem, vispār nezinu, ko viņa dara, bet nedrīkst arī kļūt pārāk uzbāzīgs un kontrolēt viņu.

8 komentāri:

  1. Vinnai noteikti sen ir cits vai gul ar to pashu

    AtbildētDzēst
  2. kautko tādu pirmoreiz dzirdu :D

    AtbildētDzēst
  3. Nu tu tāds idijots esi, ka pieļavi ko tādu :D

    AtbildētDzēst
  4. es kaa sieviete Tev saku - vinjai sen ir cits un Tu vinjai esi jo ar Tevi ir EERTI! :D

    AtbildētDzēst
  5. Es protams lidz tadam absurtam neveletos nonakt,bet man ir pavisam otradi es labprat meginu aavu draudzeni pierunat sex trijata vai ar paari bet vina neparakstaas.

    AtbildētDzēst
  6. Tā nosmējos :D :D :D

    AtbildētDzēst
  7. Viss ok, bet laut drast savu sievieti kādam citam vienkārši noskatoties.... Piedod, bet esi siers ka nevari savējo paņemt tā lai viņai iestātos miers.... Pamet viņu un turpini dzīvot. ;)

    AtbildētDzēst
  8. Man viedoklis ir tāds kad nemaz nekāds sludinājums nebija un tas čalis kas viņu draza bija viņas mīļākais. Tātad piss viņai ar kāju pa dirsu ārā.to mauku no mājas

    AtbildētDzēst