svētdiena, 2012. gada 5. februāris

Ko nodara ilgs laiks bez seksa?

Mana atbilde ir šāda. Tātad, mans vīrietis ir jūrnieks, tātad ir posmi, kad ilgi nav mājās, domāju, ka to izturēšu, bet kļūdījos. Esmu jau tikai sieviete, katram cilvēkam pašsaprotami ir vajadzības. Biju aizbraukusi pie māsas atvaļinājumā. Viņa dzīvo kopā ar savu draugu, mums tās paballēšanās vienmēr izdevušās, jautras. Māsa viendien aizbrauca uz Rīgu, mājās paliku tikai es un viņas draugs. Man ir ļoti labas attiecības ar māsas draugu, esam kā brālis ar māsu. Taču, jā, biju izsalkusi pēc vīrieša un seksa, manējais vīrietis jau 4 mēnešus nebija mājās rādījies. Tā nu māsa aizbrauca uz Rīgu, es ar viņas draugu divatā palikām dzīvoklītī. Spēlējām xboxu, viss notika normāli, kā parasti. Taču pēcpusdienā māsa pazvanīja, ka mājās būs tikai pusdienlaikā nākamajā dienā, jo nav paspējusi visu nokārtot, paliks tur pie radiem. Izdomājām ar māsas draugu, ka jālaiž vakarā uz kādu klubu, padejot un tā. Aizlaidām, alkohols jau plūda mūsu asinīs diezgan. Atgriežoties dzīvoklītī atkorķējām vīna pudeli, smējāmies, runājām un dzērām. Pat nezinu kā, bet viss noveda pie tā, ka sākām koķetēt viens ar otru. Es ar viņu laikam vairāk. Kā gadījās kā ne, sākām skūpstīties. Apmulsām, nespējām paskatīties viens otram acīs, klusējām. Dzērām tālāk.. sākām atkal runāt, un tad jau laikam zemapziņā ieslēdzās doma, ka jau gana ir iesākts, atpakaļceļa diža vairs nav. Un arī alkohols darīja savu. Skūpstījāmies, smējāmies, runājām, ka māsa to gan nedrīkst uzzināt. Un nekas pārlieku traks jau tur arī nebija, gluži kā pusaudži. Bet ar to jau viss tikai sākās. Skūpstījāmies līdz nonācām līdz glāstiem, no sākuma diezgan bērnišķīgiem, it kā nejaušiem, taču vēlāk jau intīmiem, pārdomātiem. Es taču gribēju seksu, ne jau ar māsas draudzeni, bet ar savu vīrieti. Taču tas nebija iespējams, un te bijām tikai mēs divi - es un māsas draugs. Tātad, skūpstījāmies, glāstījām viens otru. Līdz jau viņa bikses biju atraisījusi. Paņēmu viņa dižo, uzbriedušo mantību savā mutē. Tas garšoja labi, vēlējos to izjust pilnībā. Maigi sūkāju to, viņš to vēlējās. Vairs pat pa vidam neizskanēja frāzes - ja māsa to uzzinās, viņa nedrīkst to uzzināt. Es to sūkāju, glāstīju, ar mēles galiņu pakutināju. Viņs kļuva kā satrakojies, un tieši to es vēlējos, es vienkārši vēlējos seksu. Biju jau mitra. Viņš mani vienkārši iegāza dīvāniņā, manas kājas paņēma pār saviem pleciem un laizīja manu pīzdiņu. Ar pirkstiem dzinās manī iekšā. Es biju TIK sasodīti gatava. Es burtiski gribēju kliegt - izdrāz mani, sasodīts! Tad viņš ar savām spēcīgajām rokām mani pagrieza uz vēdera un parāva četrrāpus. No aizmugures ietriecās manī, es domāju, ka sajukšu prātā aiz kaifa. Es to tā biju gaidījusi, es to TĀ vēlējos. Viņš mani vienkārši nežēlīgi drāza. Un es nevēlējos, lai viņš mani žēlo, es vēlējos visu diezgan brutāli un spēcīgi, lai jūtu, man tā patīk. Viņš tik sparīgi manī grūda iekšā, likās, ka es vienkārši sabrukšu aiz baudas, es sajutu katru viņa milimetriņu sevī. Katrs grūdiens šķiet atdūrās man pret ribām. Tas bija kolosāli. Tad viņš nedaudz apstājās, es jau domāju, ka nevar būt pie velna, ka viņš ir beidzis, tik pēkšņi. Bet nē, viņš sāka spēcīgi laizīt manu klitoru, tad arī es vēl pasūkāju viņa mantību. Taču vēlējos, lai viņš vienkārši mani drāž. Un tā arī notika, viņš mani turpināja brutāli drāzt no aizmugures. Es vnk gribēju kaukt, sajukt prātā. Viņš nobeidza. Es biju ekstāzē. Aizgajām gulēt, nākamajā dienā nogulējām līdz momentam, kad atgriezās māsa. Zvanīja durvju zvans, pārbijušies sākām meklēt pēc savām drēbēm. Nezināju, kur no bailēm likties. Māsas draugs atvēra māsai durvis, māsa bija pārāk nogurusi, lai pamanītu, ka kaut kas nav tā, viņa tak arī nemaz neiedomātos ko tādu. Neesam tā īsti apsprieduši ar māsas draugu tajā naktī notikušo, bet tagad gan zinu, ja māsa nebūs mājās, divatā ar viņas draugu nepalikšu. Ne mans vīrietis, ne māsa par to neko nezin, un, CERAMS, nezinās.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru