pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

Gan tēvs, gan dēls

Tātad pirms aptuveni diviem gadiem iepazinos ar puisi. Iepatikās man viņš ļoti. Sākām draudzēties. Es viņu iepazīstināju ar savu ģimeni, viņš mani ar savējo. Un tad es ieraudzīju viņu - sava puiša tēvu.. Jau kopš pirmās reizes es viņu ļoti iekāroju, sapņos tikai viņu redzēju. Kad mīlējos ar savu draugu - drauga sejas vietā redzēju tēva seja. Un tas mani tik ļoti uzbudināja. Iedomājoties par drauga tēvu uzreiz kļuvu mikla.
Tā bija kaut kāda apsēstība. Laikam ejot, arvien biežāk paliku pa nakti pie drauga. Draugs vēl dzīvoja ar savu ģimeni. Vienmēr, kad vakariņoju ar viņa ģimeni, ar iekāres pilnām acīm skatījos uz tēvu, man pat likās, ka viņš kaut ko nojauš, un ka arī viņš par mani domā... Bet varbūt tās bija tikai manas iedomas. Un tad tas notika... Pamodos no rīta (biju pie drauga) un redzēju, ka drauga man blakus nav. Bet bija atstāta zīmīte, kurā bija teikts, ka viņš ar māti aizbraucis iepirkties. Tātad mājās mans iekāres objekts - viņa tēvs - bija viens pats. Vienā apakšveļā es izgāju gaitenī. Dzirdēju, ka kāds ir dušā. Izģērbos kaila un iegāju klusām pie viņa dušā - no mugurpuses. Nedomāju par to, kas būs tālāk, tikai rīkojos. Apķēru viņu un sāku skūpstīt viņa kaklu. Viņš izbrīnā pagriezās, bet es turpināju viņu skūpstīt. Viņš mani neatgrūda. Piekļāvos viņam cieši klāt. Jutu, kā piebriest viņa loceklis. Paskatījos uz to - tas bija tik liels, nemaz nevarēja salīdzināt ar drauga. Arī viņš sāka mani skūpstīt. Kaklu, pēc tam kaislīgi sāka laizīt manus krūts galiņus. Tad viņš mani paņēma un aiznesa uz savu istabu. Mēs nerunājām, bet ļāvāmies mirkļa burvībai. Viņš kā apburts laizīja un skūpstīja manas krūtis, tas vien jau varēja mani novest līdz orgasmam. Es sāku pati sevi apmierināt, bet viņš man to neļāva, viņš notupās uz ceļiem un sāka laizīt manu vagīnu. Viņš skūpstija manu klitoru, un es baudā stenēju. Tad, kad biju gandrīz līdz orgasmam, viņš pēkšņi ieslidināja savu lielo locekli manī un ieguva mani no mugurpuses. Es no lielā orgasma kliedzu - neko tādu vēl nebiju piedzīvojusi. Viņš izvilka savu locekli no manīm un pabeidza man uz vēdera.. Beigās viņš klusi nočukstēja, lai aizeju noskaloties, un pazuda. Es vēl labu laiciņu nevarēju attapties.. Pēc šī gadījuma draugu pametu, jo nevarēju viņam vairs acīs paskatīties. Bet kopš tā laika, mīlējos tikai ar daudz vecākiem vīriešiem..

1 komentārs: