svētdiena, 2012. gada 5. februāris

Kādu laiciņu atpakaļ..

Nosvinēju savu 19. dzimšanas dienu, nākamajā dienā bija jādodas uz draudzenes 18 gadu ballīti. Tāda pati pusiereibusi devos uz draudzenes ballīti, kur bija ļoti daudz cilvēku. Man ir draugs, taču viņš netika ar mani kopā tur.. tādēļ biju atstāta brīvībā. Noteikti, ja viņš uzzinātu, tad mums viss būtu cauri, bet ne par to ir stāsts. Tātad, dzērām, dejojām, puišu daudz.. Ballīte nepajokam. Izdejojos varteikt ar katru puisi, dzēru, dzēru. Spēlējām visādas neķītrās spēlītes, tas viss noveda pie dažādām izvirtībām daudzu cilvēku starpā. Nav jau jābrīnās - arī es sadzērusies sāku tajās piedalīties. Daudzko nemaz no tā visa neatceros. Neatceros, kā nonācu istabiņā ar diviem džekiem, nezinu, ko pirms tam darīju un kā tāda ideja vispār radās. Daudzkur man bija pazudusi filma. Bet atceros dažus momentus, pati tagad gan nesaprotu, kādēļ visu to darīju, jo man ir draugs, parasti pa kreisi nelaižu. Attapos pa vidam tik - viens džeks bija virs manis, skūpstīja man krūtis, mugurā man bija tikai biksītes. Taču pēc tam jau tās vairs nebija. Visu atceros tikai pa dažiem kadriem. Vienā momentā man uzzibsnī moments, kad viens džeks, bet nu jau cits, vienkārši brutāli grūda manī savu daiktu. Man tas patika, taču bija nedaudz slikti no gr;udieniem, biju daudz dzērusi, labi, ka neapvēmos. Bet nu mani vienkārši fiziski paņēma. Tad atkal pa vidam neko nezinu, neatceros. Bet nākamais moments bija, ka tas pats džeks, kas man laizīja krūtis, laizīja man kājstarpi, tad arī es viņam pasūkāju (parasti uz to neparakstos, bet nu - tas vakars vispār ir neaprakstāms), tad viņš mani bija pagriezis uz vēdera, vienkārši no muguras mani paņēma ar spēcīgiem grūdieniem.. atceros tikai, kā kunkstēju. Vairs neko neatceros, nezinu, vai izsargāšanās bija.. neko nezinu. No rīta pamodos guļot starp vienu draudzeni un kaut kādu nepazīstamu tipiņu. Nokaunējusies, atcerēdamās dažus kadrus, ātri tinos no turienes prom. Cerēju, ka nav nekādas bildes.. nezināju, ko draugam teikt. Bet ir pagājis kāds laiciņš, nekādas bildes nav uzpeldējušas, draugs neko nezin. Viss pagaidām kluss. Traka naksniņa bija.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru