pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

Kas ķīvējas, tas mīlējas

Tas notika vakar.
Tas atkal bija viņš, kurš iesāka strīdu, vienmēr kaut kas par aizkavēšanos darbā un par to, ka es necienot mūsu attiecības, ka man neesot laika pat seksam. Viņš man neko nenozīmējot, un es nemaz nepamanu cik ļoti viņš mnai mīlot.
Viss !!! - man pietika. Es izģērbos kaila viņa priekšā un nogūlos uz grīdas, skatoties tieši viņa neizpratnes pilnajās acīs. Es klusēju. Pavētām kājām, guļot uz aukstas, lakotas dēļu grīdas, es gaidīju, lai mans mīļotais paņem mani.
Viņš noliecās un ielukojās manās acīs, es ieķēros viņa drēbēs ar abām rokām, novilku viņu pie sevis, sāku skūpstīt, atpogāju viņa kreklu, atvilku džinsu rāvējslēdzēju un sāku masēt viņa locekli, kas ātri vien saslējās un piemilza. Jūtos viņa locekli manās rokās, vaverīte kļuva arvien miklāka.
Mēs elsojām, viņš ar seju iegrima manā kājstarpē un lika man kunstēt un viadēt aiz baudas. Viņš izlaizīja manus caurumiņus, kairināja manu klitoru un kdīja lūpiņas.
Kad viņš beidza laizīt,kairinat un skūpstīt manu pārsuloto peteni, viņš nosēdās uz grīdas un iesēdinājis mani savā klēpī, iespruda savu stīvo daiktu manā petenē un mēs sākām drāzties mežonīgā ātrumā, viņa rokas masēja manas krūtis, viņa lūpas skūpstīja manu muguru.
Es piecēlos un apgriezos turpinādama seksu aci-pret aci ar Pēteri. Šoreiz es redzēju pār viņa galvai, bet viņa acu priekšā šūpojās manas tvirtās, lielās krūtis, kuras viņš skupstīja un kairināja ar mēli.
Jutu tuvojamies lielo finālu, viņš kļuva arvien ātrāks un specīgāk ieteriecās manī, līdz beidzot mēs iegrimām neskaitāmos konvulsīvos saspringuma un atslābuma viļņos.
Pirmo reizi mēs sasniedzām orgasmu reizē. Viņš bija ļoti izbrīnītts par manu spontanitāti, bet tad pasmaidīja un teica :"Kas ķīvējas, tas mīlejas, jeb strīdi stirna attiecības"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru