svētdiena, 2012. gada 5. februāris

Erotiskā masāža

Pecpusdiena, seizam garlaikojamies, runajam muļķības. Viņai sāk nākt miegs piedāvāju muguras masāžu, pavisam parasta nevainīga muguras masāža.Viņa ie nogulusies es seižu b lakus un masēju muguru. Te nu man ienāca prātā ka varētu šo masāžu padarīt daudz intresantāku. Novelkui viņai džemperi un krūšturi turpinu masēt. Sāku masēt dibenu, ik pa bridim pirkstus nolaižot gar kājstarpi. Ar drebēm protams nekada masēšana nesanāk, tādēļ novelku viņai bikses. Turpinu maset muguru, mazliet paplešu kājas, braucu pirkstus gar viņas kājstarpi, lai nu kaa visu pamasēt tā nevar tādēļ kājās paplešu vēl platāk, vairs jau nemasēju muguru bet nu pat jau tikai kāj starpi un kājas, jutu viņa paliek mikla, velku nost viņai biksītes. Turpinu ar pirkstiem braukat pa viņas kajstapi, palūdzu viņai apgriesties otrādāk, un sāku masēt viņas krūtis, no augšas uz leju, no augšas uz leju. Jūtu ka viņa paliemk aizvien mitrāka bet neapstājos masēju kājstarpi. Paņemu to ar savu plaukstu un diezgan stipri berzēju. Iebāžu savu pirkstus viņas pīzdā, tā ir slapja. Paspēlējos mazliet ar pirkstiem pa viņas pežiņu. Masēju to diezgan stingri bet ne sāpīgi. Jūtu ka ir laiks iet tālāk, pagirežu viņu uz saniem un bāžu savu locekli iekšā viņa ievaidās, sāku viņu drāst, drāžu viņu stipri, sajūtas patikamas, iekniebju viņai pāris reizes krūšgalos, masēju paralēli krūtis. Saķeru viņas vederu un braukaju ar roku no vedera uz pežu. Viņa sāk vaidēt aizvien skaļāk noprotu ka viņa vēlas vēl dziļāk. Paplešu kājas aizvien platāk un bāžu dziļāk, sajūtas aizvien labākas, jūtu ka tuliņ beigšu velku atri ārā. Esmu beidzis bet nekas nav beidzies, viņa paņem manu krānu savās maigajās rokās un taisa man minetu, paņem manu roku un iebāž sev kāj starpē un es sāku atkal masēt viņu. Taisam viens otram minetu, jūtu ka mans daikts atkal kļūst cietāks, palūdzu lai mazliet viņu pasūkā, viņa to arī dara loceklis tik briest un briest, jūtu ka esmu atkal gatavs viņu drāst, pagriežu viņu uz vedera un sāku darbu no muguras, sakumā neerti tadē mazliet paceļu pakaļu un sāku atkal viņu drāst, viņa atkal sāk skaļi vaidēt, tapec noprotu ka daru pareizi, tomēr gribās dziļāk, tādēļ paceļu pakaļu vēl augstāk un mazliet paplešu kājuas, nui esmu vis izdevigākajā pozā, dziļāk to vairs nedabūt. Sāku viņu neželīgi drāst, roka ieķērusies kaj stapē otra krūti un es viņu drāžu, un nāk kulominācija, daru visu lai nebeigtu par ātru, un nu es vairs nespeju es velku arā un mana mantiba pa visu viņas pakaļu, esmu ekstāzē, škiet ka viņa arī. Jūtos lepns par padarītu un dodos pie miera.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru