svētdiena, 2012. gada 5. februāris

Ballīte pirtī

Bija drauga dzimšanas diena, ka jau parasti ar alkoholu neviens neskopojās, tadēļ samērā visi bija samērā piedzērušies, tomēr kaut kāda iemesla dēļ manas acīs iekrita meitene, nebija topmodele, tomēr kaut kas viņā man patika, piegaju pie viņas un sākām runāt. Runājam diezgan ilgi, man viņa aizvien vairak un vairāk iepetikas gan vizuali gan pēc visa parejā, viņa ik pa bridim izteica dažādus koķetīgus teikumus un es preti atbildēju ar jautājumu vai viņa nevēlas iet pirtī. Atbilde kaut kadu iemeslu dēļ bija pozitīva, bet nevienam no mums nebija dvieļa, tadēļ ģērbjoties nost  nolēmām ka iesim apakšveļā, pirtī bija ļoti karsts, mēs apsēdamies un kadu brīdi karsejāmies un runājām, tomēr es nespēju apvaldīt savas emocijas un pieskaros viņas krūtīm, tas bija tik apāļīgas un formīgas, viņa pieskārās man, es virziju roku tuvak viņas pežai, tā bija mīksta un mikla, es piecelos un paletu viņas kājas, novilku apkšveļu un salu laizit to, mēģināju savu mēli dabūt tajā iekša cik vien iespējams. laiziju to apļveida kustībās, bet nebija gana mans loceklis jau bija piebriedis un pratā aizvien biežāk nāca prāta doma "iebāz to", novilku bikses un sāku vīņu drāst, drāzu viņu ļoti spēcīgi un viņa diezgan klusā balsi teici lai darot to atrāk, paklausiju viņai, sāku to darīt atrāk, viņa izteica piedāvajumu ka apgriešoties otrādi un sāku viņu ņemt no pakaļas. Drāzu un drāzu viņu bet šķiet viņai nebija gana un viņa piecēlas un piegāja pie siena un lika man drāst viņu stāvus, nebiju to pirmstam darijis tādēļ man tās bija jaunas sajutas, šķita ka mans loceklis tik brieda un brieda un bija gatavs uzsprāgt, viņa to laikam spratata un piedāvāja man nogulties uz pirts mlāviņas, es to dariju un viņa savu kājstarpi uzlieka man tieši uz sejas un es sāku to laizīt, sajūtas kļuva aizvien patīkamākas un es biju gatavs, tomēr turējos cik vien spēju tikmēr kamēr vna mani apmierināja es laiziju viņas kājstarpi un ik pa laikam tajā iegr;udu kādu no saviem pirkstiem, tas mani uzbudināja aizvien vairāk un vairāk un  vairāk un es biju gatavas, izvilku savu pimpi no vinņas mutes un tas uzsprāga biju ekstāzē, nezinu vai viņa arī bet vairs pēc tam nebiju viņu saticis.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru