svētdiena, 2012. gada 5. februāris

Jaunaviņa

Neslēpšu, esmu diezgan vaļīgs tipiņš. Neskaitāmas meitenes esmu "dabūjis". Uz ilgstošām/nopietnām attiecībām neiespringstu, vispār tādas nevēlos. Domāju, ka manos 20 gados tas ir pieļaujami un normāli. Visu jau vēl paspēs. Padalīšos ar vienu no saviem nekrietnajiem stāstiem. Jā, atzīstu, ka esmu diezgan viltīgs un nekrietns, bet pieredze jau kaut kā jākrāj. Tātad, kārtējā no neskaitāmajām ballītēm. Parasti acis nemetu uz pārlieku kautrīgām un nūģīgām skuķenītēm, taču tajā vakarā bija viena skuķenīte, kuru nepazinu, tāda kautrīga, klusa. Cik sapratu no čomiem, nekad nedzer, džeka nav bijis, vispār te iefiltrējusies tikai tāpēc, ka māsa ballīti rīko. Nu meitene jau glīta, man sagribējās jaunu miesu, likās interesanti, apnicis vienkārši aiziet un dabūt. Šad tad ir interesanti, kad ir kāda pretestība.. Lai varu justies kā mednieks. Sāku viņu medīt. Likās jau, ka nav nekādas jēgas, jo šķiet, ka ar kautrīgāku un nerunīgāku meiteni nebiju kontaktējies. čomi jau par mani ierēca.. bet viss pagriezās tomēr savādāk. Piedāvāju meitenei dzert, īsti negribēja, bet beigās dzēra. Dzēra pat ļoti daudz. Noteikti pārspīlēja, satraucās. Apbēru viņu ar dažiem skaistiem vārdiem. Viņa sāka atraisīties, ganjau, ka alkohola iespaidā. Pasaucu viņu ārā pastaigāt, paelpot svaigu gaisu, parunāt. Tāda ļengana jau no alkohola bija kļuvusi, bet jautrāka gan. Pati teica, ka pirmo reiz tā vispār dzer. Izgājām ārā, man apnika saldēt, piespiedu viņu pie sienas, viņa kautrīgi smaidīja, šaudīja acis uz visām pusēm.. bet es viņu sāku skūpstīt. No sākuma negribēja man atvērties, bet beigās jau rociņas vien no kakla nost nevarēja dabūt, kaķenīte pamodās viņā. Tad sarunāju ar čomiem, ka atbrīvēs uz kādu pusstundiņu istabu.. lai neviens nevelkās, netraucē. Meitene nemaz tā īsti negribēja tur iet, teikdama "es jau zinu, kas notiks, utt." Es mierināju teicu, lai nebaidās, neko pret viņas gribu nedarīšu. Tikām istabā, skūpstīju viņu.. glāstīju krūtis, viņa bija ļoti saspringta. Bet gaisa maiņas viņu padarīja iereibušāku. Tā glāstot un skūpstot viņu, viņa pēkšņi atvērās. Es jau sāku glāstīt viņas kājstarpīti, ar pirkstiņiem iekļuvu viņā. Viņa teica, ka nekad neko tādu nav darījusi, teicu, lai nebaidās, viss būs OKIŅI. Normālā situācijā sen jau būtu viņu paņēmis, mans draudziņš jau bija pārbriedis un sen gatavs, bet nevar jau mazo meitenīti tā. Tā palēnītēm jutu, ka ganjau viņa būs gatava man.. Ar pirkstiem vēl padarbojos, devu viņai aptaustīt savējo. Un tad jau lēnām sāku bužināt viņas kājstarpi ar savu galviņu, lēnām sāku grūst viņā. Līdz jau viss notika. Viņai šķiet īpaši nekas nesāpēja sākumā, beigās bija labi. Nobeidzu, saģērbos un teicu, ka eju pie čomiem, lai ģērbjas un nāk tusēt tālāk. Nezinu, kur viņa palika un kā, bet tajā vakarā vēl divas paņēmu. Pat viņas vārdu neatceros. Bet nu vismaz meitenei vārtus atvēru. :)

8 komentāri:

  1. nabaga meitene:( ... ja sitas staats ir patiess.. nu tad puisis kas to ir rakstiijis ir vienkārši kretīns!

    AtbildētDzēst
  2. piekritu nabaga meitene

    AtbildētDzēst
  3. Bet meitene ari parlieku naiva ;[

    AtbildētDzēst
  4. Tādiem kretīniem krānam mezglu uzsiet.

    AtbildētDzēst
  5. Ok,vecīt es arī esmu džeks kurš nevar saskaitīt cik sievietes bijušas,bet nu tas toč ir pretīgi,tādi kā tu sačakarē sievietes.

    AtbildētDzēst
  6. ja, tas stāsts ir patiess, tad tu esi patiess preteklis. "vārtus atvēri?". nelaimīgais idiots!

    AtbildētDzēst
  7. Nabadzīte. Meitenes ir ļoti žēl. Viņa noteikti nevienam ilgi neuzticēsies. Nu, Fuj. Kā tā var izrīkoties ar jaunavu. Cik es saprotu, ja jau viņa tad vel bija nevainīga, viņa noteikti pirmo reizi taupīja, kaut kam īpašam. Tu viņai pat izvēli nedevi, piedzirdīji un viss.

    AtbildētDzēst
  8. Kroplis gatavais pāris reizes pa pautiem uzšaut
    lai uz visiem laikiem pāriet gribēšana.

    AtbildētDzēst