svētdiena, 2012. gada 5. februāris

Sieviete kuru pazinu

Esmu jau kadu laiku esmu kopā ar meiteni, sekss mums parasti ir diezgan vienkarsh, sakumaa vinju maigi glastu pieskaros intimzonam, kad juutu kad vinja ir pilniibaa gatava velku sav daiktu araa un baazu vinjaa ieksaa, pisu vinju no muguras gan no priekspuses. Viens vakars bija ipash, parasti saaku es, bet kaut kada nezinama iemesla delj soreizn saaka vina. Man tas bija diezgan liels parsteiguma efekts. Guleju es saniski pret vinju, bet vinja piecelas un pagrieza un mugurpusi, vinja saaka laizit manu vederu, rokas man bija iebazusi zem biksem, laigan sajuta tad nav pati labaka, bet vina to zinaja un vilka nost man bikses. Vinja uzsedas man uz daikta kurs jau bija saacis briest, vinja novilka biksites un berzeja savu pezu pret manu daiktu, vinja peza bija tik mikla, un mans daikts tikai celaas un celas, vinja nokaapa no manis, un saka laiziit to. Ik pa bridim vaaji iekozhot galinaa. Savu miklo pezu vinja berzeeja pret manu celjgalu, un tas viss mani aizvien vairak un vairak uzbudinaaja. Vinja atkal man uzkapa virsu panema manu daiktu un berzeja pret savu pizdu. Taa kluva aizvien miklaka un miklaaka. Gribeju taja iekjerties ar savu roku bet vinja neljaava, vinja saaka man skupstiit kaklu, laizija ausu ljipinjas, ik pa bridim iekozhot tajaas. Un tad peksni vinja atkal panjme manu daiktu un iebaza sev peza, diezgan speciigi un stipri bet patiikami, peza bija gatava mans galish strikjejas gar vinjas pezas sieninjaam, sakumaa to darija loti lenam lai izbaudiitu, tomer pec briza palielinaja tempu un saaka pa to gandriz vai lekaat. Vinja piecelas un apgriezas ar muguru pret mani un tur pinaja lekaat, lekaja kadu bridi lidz atkal samazinaja tempu, darija to lenak, bet darija taa lai daikts ieetu veel dziljaak. Saku just ka vinja saak piekust, vinja apgulaas ar muguru uz mani un es saku vinju njemt bet taaa nebija ipashi izdeviiga poza. Tadelj noliku gulet vinju uz muguras un drazu no prieksas, drazu vinju diezgan stipri un izskatijaas ka vinjai tas patika, ik pa bridim izvilku un ar savu galu pabrauciju no augsas uz leju. Tad atkal saaku, leenam un tad atraak un atrak, atkal apstajos un palaiziju vinjas pezu. Sajutu pezas garsu, patikama iesalda. Laiziju diezgan ilgi, vinja panjema mani aiz matiem un vilka uz priekshu lai turpinaatu darbu ar savu locekli, domaju ka mans loceklis nekad nav bijis piebriedis tik stiprs un tiurpinaju vinju no priekšas drast, laiziju ik pa bridim kaklu un skupstiju vinju. Nezinaju ko lai dara speks gaja uz beigam bet vinja gribeeju veel un veel un es tikai drazu, saka jau palikt gruuti paelpot, sirds sitaas, un tas naaca es ar pedejiem spekiem izvilku to araa un visa bagatiiba bija pa segu. Apgulos vinjai balakus un pieglaudos, vinja aizmiga manas rokaas kaa mazs kakjeens kas algtu peec siltuma un droshiibas. neaizmirstami un patikami.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru