svētdiena, 2012. gada 5. februāris

5. dienas vakars.

Bija augsts piekdienas vakars. Sēdējām un skatijamies tv, ka jau parasti pa to neko nerādija. Bija garlaicīgi un auksts. Sēdējām mēs viens otram ļoti tuvu, un mani uzbudināja viņas siltais ķermenis. Man sacēlās, un vinja to juta tomēr nekādas emocijas neizrādija. Es pieskāros viņas kaklam, tad to sāku sildīt ar savu silto elpu. Tomēr nekādadu emociju, es paliku savu roku zem viņas krekla, un veidoju apļveida kustības par viņas vēderu, bet ar to nebija gana tādēļ pieskāros viņas krūšgaliem tie bija jau mazliet piebrieduši un palikuši cieti. Es viņu glāstiju no nedera apaķšdaļas līdz kaklam. Man metamais tikai brieda, viņa to juta. Saku virzīties zemāk uz kājstarpi, tā bija tik silta un patīkama, saku to berzē ar vertikālām kustībām. Varēja redzēt ka viņai tas patik, tadēļ rokas paslidināju zem biksēm tur bija jūtams vēl lielāks siltums, bija mjau jūtams mazliet mitrums, tāpēc turpināju savas kustibas bet mazliet spēcīgāk. Seižot kļuva ļoti neerti to darīt tadēl apgulamies. Viņa pieglaudās man aizvien ciešāk, saku viņu pamazām izģērbt, novilku kreklu, un bikses, paverās skats uz viņas brīnišķīgo ķermeni, melnā apakšveļa ar rotājumiem, man loceklis palika aizvien stingrāks, novilku viņas krūšturi un kaslīgi pieskāros viņas krūšgaliem, tie bija cieti, tos masēju apļveida kustībā, sāku tos laizīt un šīet viņai tas ļoti patika un viņa satvēra manu locekli un sāka to berzēt, neaprakstāmas sajūtas. Sāku laizīt viņas vēderu, no krūšu galiņiem lidz kājstarpei, satvēru viņas kājstapi tā jau bija slapja. Sāku atbrīvoties no pēdējā apģērba uz šīs daiļās miesas. Man tas izdevās viņa bija kaila, es virziju savu roku aizvien zemāk, sajutu viņas pežu tā bija karsta un mikla, nekavējo ne brīdi un virziju savu locekli tajā iekšā, sajūta neaprakstāma peža bija atplaukusi kā roze vasaras rītā, sajūta bija neaprakstāma, sāku lēnas kustibas virzot to iekšā un velkot ārā, ik pa brīdim mazliet palielinot tempu un tad to samazinot. Loceklis tikai brieda, un viņa sāka elsot aizvien straujālk, apgriezu viņu uz muguras turpināju jau pirms tam aizsākatās kustibas tikai tagad no citas puses, Viņa elsoja aizvien straujāk sāku viņi skulpstīt, ik pa laikam skulpstot arī krūtis kuras bija tik cietas. palielināju tem un sāku viņu drāst aizvien spēcīgāk. Nāca tas brīdis kad tālāk vairs nevarēju, bet es neapstājos un turpināju. Sāku viņu drāst aizvien spēcīgāk un spēcīgāk. Lidz nonācu lidz ejakulācijai. Un mana mantība palika viņā. Tas bija beidzies sirds pukstēja kā negudra, elpas trūka, spēka izsīkums līdz pēdējam. Apgūlos viņai blakus, nerunājām un devamies pie miega tomēr pec kada laika viss atkal sākās no gala.

1 komentārs: