svētdiena, 2012. gada 21. oktobris

DRĀZ MANI SPĒCĪGĀK!! .. realitāte??!?

Ir sekss.. viss notiek! Viss jau notiek! Viņa ir mitra, esmu stalts. Gals jau ieslīd viņas mīkstajā siltajā pežiņā. Faking laba sajūta!! Gribu ātri un fiksi viņu izdrāzt, dzirdēt viņas vaidus un bezspēku pret mani. Bet nē. Tik fiksi nē. Nedaudz paspēlējos ar viņu, pakaitinu. Viņa mani grib. Nereāli grib. Viņa grib, lai viņu izdrāžu stipri, spēcīgi, kaislīgi. Es vēl bremzēju, pakaitinu. Viņas sejā ir redzams - IZDRĀZ MANI!!! DRĀZ MANI SPĒCĪGĀK!! .. bet es? Ko es? Es kaitinu.. kutinu galiņu spraudziņā. Pats vai jūku prātā knapi spēdams noturēties viņu neizdrāzt tūlīt un ātri. Bet es turos. Galvenais ir spēle. Liekas, ka viņa jau ir pagurusi, ka vairs necer.. necer uz kulmināciju, uz spēka pārestību. Vairāk nenoturos, viņas bezspēcīgā seja ir ņēmusi virsroku. ES viņu drāžu spēcīgi. Katrā dziļajā grūdienā viņa klusiņām ievaidās. Viņai patīk. Man patīk. Es viņu drāžu dziļi, esmu satrakojies, viņa ir bezspēcīga pret mani. Klusums, trīsoņa, elsas.. iešļācu savu silto spermu viņā. Maigi rīvēju locekli.. vēl viņā. Izvelku to.. nedaudz trīcam, klusējam.. apķērušies kā mazi, neaizsargāti radījumi. Siltā sperma tek viņai no spraudziņas ārā.. starp kājām siltums.. karstums.

Kaut ko dzirdu.. reāli pretīgu dzirdu. MODINĀTĀJS. Uz kājām, faktiski uz locekļa guļ kaķis un mazgā sevi.. Esmu sašutis.. tikai sapnis. Sapnis, kurš izraisīja momentālu gribēšanu.

Jā.. tā ir bijis, tā ir bijis bieži.. taču šoreiz tā nebija realitāte.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru