piektdiena, 2012. gada 19. oktobris

Dušas strūklaciņa uz galviņas

Sveiki! Tātad tad man bija apm. 15 gadi.. Biju mēģinājis onanēt, bet tas man nepatika, arī sekss man jau tad bija bijis.. zināju kas, ko, kur un kā. Tad nu stāsts ir par to, ka vienreiz dušā mazgājos.. nekad tā nebija gadījies, kā jau parasti mazgājos, bet šoreiz ievēroju kā ūdens tek uz mana locekļa. Ļoti labi to šoreiz izjutu, pārāk izteikti. Stāvēju, plikšķināju acis un brīnījos, cik patīkama sajūta.. sāku koncentrēties uz izjūtām, beigu beigās man arī nogāja. Bet tā notika vienu vienīgu reizi, nenoliegšu, ka iztēlojos klāt arī kaut ko.  Neesmu to vairs atkārtojis, nav bijis laika, lai gan liekas, ka drīzumā atkārtošu.. liekas, ka mans brālis gan to dara katru dienu dušā.. māsa arī. Laikam visiem tas patīk..

1 komentārs: