svētdiena, 2012. gada 21. oktobris

Sekss ar bijušo

Majas biju viena pati,pazvaniju savam bijusajam,ar kuru bijam 5 gadus kopa ...Vins dzivoja netalu no manim ...
Paprasiju vai negrib atnakt pie manim ...Vins teica labi,pec 30 minutem busot ...
Vins atnaca,piedavaju teju,kafiju ...
Vins apsedas virtuve pie galda,virtuve man bija saura,galds un izlietne staveja viena otrai pretim ...Es apskavu vinu,saku skupstit .. Vins jautaja ko es darot,pateicu ,ka iekaroju vinu ...
Vins atbildeja ar to pasu ..Saka skupstit mani,lupas,manu kaklu ..
Novilka man maicinu,es biju bez krustura,vins pieskaras manam krutim,saka laizit nipeliti,iekodas,mani tas loti uzbudinaja,jutu ka esmu jau mikla leja loti ...
Vins novilka man sortinus ,un uzsedinaja uz galda,un saka laizit manu pizdinu,ka nekad nelaizija pa 5 gadiem ....
Es elsoju no baudas,teicu,lai neapstajas,vins man laizija kadas 20 minutes,man pa to laiku bija jau divi orgasmi ....Es nokapu nost no galda,izgerbu vinu,noviku vinam apaksbikses,un panemu vina locekli mute ...
Saku to sukat,jutu ka vins piebriest mana mute,paliek lielaks un lielaks ....Sukaju tik dzili cik vien vareju ...
Vins elsoja,pateicu lai panem mani aiz matiem un dara to pats,lai izdraz manu muti ...
Mani tas loti uzbudinaja ....Vins uzsedinaja mani uz galda,un lenam iegaja mani ieksa,ar savu lielo locekli ..
Saka mani lenam drazt,pectam atrak un atrak,ar grudieniem,es blavu no baudas,vina lielais loceklis pat nebija iegajis lidz galam mani,es jutu sapes lielas,bet tas mani uzbudinaja,jo vina loceklis bija aizgajis lidz pasam galam ...Vins mani draza,es blavu,teicu lai beidz mani ieksa,es gribeju vina spermu sevi sajust ..
Vins to izdarija ,vins nobeidza mani,biju pilna ar vina spermu ...
Nokapu nost no galda,un saku sukat vina locekli,tas atkal saka piebriest un palika ciets,pagriezos,un pateicu lai izdraz mani kartigi no muguras ..Vins iegaja mani atkal,un saka drazt ,atri un specigi ....
Pateicu ,ja grib vins var mani izdrazt dibena,nevicinoties jutu to jau sava dupsiti,jutu ka vina lielais loceklis,staipa manu sauro dupsiti ..Mani tas uzbudinaja,es blavu no sapem,vins vel saka man ar roku maset pizdu,es biju ekstaze,sasniedzu orgasmu,un jautaju vai vins vel ilgi,vins atbildeja ne,es notupos uz celiem,panemu vina locekli mute,un saku sukat,
vina viss loceklis bija mana rikle,vins pats saka drazt manu muti,un teicu lai beidz man mute,vins draza draza manu muti,un peksni jutu,ka mana mute piepildas ar vina spermu,ta bija otra reize kad vins beidzas,bet sperma bija tik daudz mana mute .... Tas bija lieliski ..Bijusais mani izdraza ka nekad ....

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru