trešdiena, 2013. gada 15. maijs

Vīrietis, kuru nemainītu ne pret vienu seksā

Es esmu 19 gadus veca,viņš-26... līdz tam vakaram viņš teica,ka esmu pārāk jauna un viņš negrib mani izmantot.... bet es jau sen biju viņu iekārojusi... viņš ir tik vīrišķīgs,pieaudzis un simpātisks...visi viņa glāsti parasti liek manam ķermenim trīcēt...
tajā vakarā mēs aizbraucām ciemos pie viņa drauga. Mēs izgājām uz balkona uzpīpēt un tad viņš sāka mani skūpstīt,pabāza roku zem manas jau tā īsās kleitiņas....čamdīja manu dibenu un tad pacēla un piegrūda pie loga....es jutu ka viņa penis jau stāvēja un viņš to grib tik ļoti-cik es...
tad viņš mani nolika zemē,pagaidījām,kad viņa dzimumorgāns nomierināsies un iegājām atpakaļ istabā.... tad es iečukstēju viņam ausī,ka šodien viņš paliks pie manis un tā arī bija...
kad ienācām manā istabā es iededzināju sveces,tad es nogūlos uz gultas un saucu viņu pie sevis...
viņš lēnām apgūlās uz manis un sāka kaislīgi skūpstīt...viņa rokas slīdēja pa visu manu ķermeni un tad es pagriezu viņu (es sēdēju uz viņa) un tad noģērbu viņam maiciņu,un sāku skūpstīt kaklu ,pēctam zemāk un zemāk vienlaikus atpogājot viņam džinsas un tad noģērbu tās.... tad atgriezos pie lūpām...skūpstīju un reizē arī bīdījos ar savu pežiņu pa viņa dzimumlocekli.... tas bija tik liels.... tad es ar zobiem novilku viņa apakšbikses un iebāzu mutē viņa peni,sāku sūkāt....(5 minūtes)
tad viņš mani apgrieza otrādāk (tagad viņš virsū) un papleta manas kājas.... glāstīja manu pežiņu un tad iestūma iekšā savu lielo peni.... sajūtas bija vairāk nekā patīkamas... tad viņš sāka mani drāzt,ātri... viņa olas atsitās ap manu dibenu,gulta čīkstēja un es vaidēju.... sveču gaisma un viņa ķermenis.... tas mani tā uzbudināja.... tad viņš beidza manī....
pēc tās reizes mēs joprojām tiekamies... un man pat negribas vairāk skūpstīties ar citiem ,kur nu vēl kko vairāk... viņš ir viss,kas man vajadzīgs......

Stāstu iesūtīja Kaķene

3 komentāri: